De acuma-s pe salariu!

       Astăzi m-am dus frumușel cu Approbationul la departamentul de personal și l-am fluturat mândru. Doamna de acolo a fost vădit impresionată de abilitățile mele pentru că imediat mi-a tipărit un contract pe 5 ani ca să-l semnez. Așa că începând din 7 februarie (data emiterii, deci retroactiv) sunt pe salariu.

       Eu m-am gândit șmecherește în sinea mea că nu anunț pe nimeni de pe secție de ultima mea realizare ca să mai am parte de un pic de liniște și să nu înceapă brusc să mă frece toți la cap cu pretextul că de acum sunt pe salariu. Socoteala din departamentul de personal nu s-a potrivit cu cea de pe secție, pentru că aproape imediat a apărut Leitenderul și a dat sfoară în țară că „ăsta micu” a semnat contractul, felicitări, mua mua mua și ptiu! să nu te deochi.

       În altă dezordine de idei, astăzi am făcut și prima vizită la propriul meu salon. Primii trei pacienți ai căror destine depind de capacitatea mea de a pune la contribuție cei șase ani petrecuți în facultate. În cele din urmă nu a fost chiar așa de rău, dar lipsa de experiență (și de cunoștințe aprofundate, aș mai adăuga) îți conferă un sentiment neplăcut de nesiguranță. Partea bună e că Oberarztul de pe interne e un grec foarte de treabă care mereu se interesează de felul în care mă descurc și îmi răspunde la întrebări când are ocazia.

       În concluzie, sunt cam nemulțumit de lipsa relativă de supraveghere. Sunt lăsat de capul meu, să mă descurc cum pot, dar, preferabil, să nu fac greșeli. Evident, și din greșeli se învață. Dar la acest nivel greșelile sunt costisitoare pentru ambele părți, fie pacient, fie medic. Și această concluzie nu o trag doar după o zi de serviciu, mai mult sau mai puțin pe cont propriu, ci după două săptămâni în care am încercat să „fur” cât de multă meserie am putut de la cei din jur.

Pe curând!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații